bästavääääääääään

har inte skrivit blogg på ett tag, har helt enkelt bara glömt bort det ;p men nu ska jag börja igen! :)
bästavän sov hos mig igår natt, vi gick & la oss kl typ halv 5 , vaknade typ 1 , gick upp & sånt, sen åkte vi till viken
hem till henne, sen tog vi moppen & mötte anders&äcklet. sen åkte vi till sörtutt, träffade chris & ripppppe där . :)
åkte tillbaka till sandivken ,till norrsätraskolan där linda johannes & meliza. satt där ett tag sen drog vi till prix & köpte glass (a) höh, sen åkte vi till monroes, sen till bj , träffade amanda rebecka & hataaja. sen åkte jag med bussen . träffade alicia&erika, sen hämtade jag hannah & åkte hem , käkade pizza (a) höh . aja  ska städa nu sen tiiiiiiiidigt imorgon så åker jag till linnnea! sen åker vi till sörtutt med emma&amelie :)


pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0