m

mamma hade du inte varit här
kan jag svära på allt att jag inte heller varit här
du är den som ställer upp lovar jag kan dö för dig
för allt du någonsin gjort för mig allting som du gör för mig
går inte att beskriva lyssna vad jag spottar till dig
vad du än vill kan du alltid komma till mig
för jag finns här för dig mamma jag älskar dig
vad det än är vad som helst lovar att jag hjälper dig
när livet är skit saker är fuckt
finns du där du säger vi kan prata om allt
jag är tacksam för det hoppas att du fattar
jag ger all min kärlek till min söta mamma
så mycket mer jag vill ha sagt så många mer ord
men tyvärr det går inte det skulle ju bli en hel bok
det är bara sanning hoppas att du hör
utan min mamma så skulle jag vara död


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0