ohyes

tack vare personer som snackar skit sprider rykten & har en fittig stil fick mig att vela stanna inne idag, & nej känn er inte cool nu för att ni fick mig stanna inne, för jag är inte rädd för er. men jag hatar att DU tror att du är någonting , men jag vet iaf vad du håller på med . du känner att hon börjar glida ifrån dig . då hittar du på falska rykten , snackar skit och beter dig som en fitta . men får det dig att må bra så visst . :) orkar inte ens bry mig , ni får komma när ni känner för det. för jag tänker fan inte toffla någonting . orkar inte ens lägga nå mer energi på er. så



måste bara tilllägga att jag inte har nå pengar på tlfen , men att jag nog får mitt nya kort nästavecka . :)
men tills dess är det bara att ringa ! :)



puss


/L

Kommentarer
Postat av: L.P

vem är en fitta och vem glider ifrån vem ?

2009-08-14 @ 23:19:17
Postat av: Linnea.

beror på hur du menar . vi tar det där sen , hör av dig när du inte är med jennifer för då vill jag prata med dig.

2009-08-15 @ 10:56:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0