2 maaaaaj

vaknade igår, åkte & hämtade moppen hos eva&toivo, sen ringde jag till rebecca :) så var det bara att fixa sig snabbt & åka till kng med moppen & ställa den hos leinonen xd sen åkte jag med bussen till sandviken ,  gick hem till rebecca till hennes pappa & satt där & pratade ett tag, sen gick vi till elin men hon var inte hemma, sen träffade vi rasmus & någon till, var med dom, sen kom meliza & sandra ett tag, sen åkte jag med bussen till kng, åkte moppe hem, så sen kikade jag tv & åt, sen gick jag upp & satte mig vid datorn ett tag, sen gick jag & la mig, vaknade när linnea ringde & väckte mig , tänkte egentligen vara med henne idag men hon lära hem så :/ aja, får se vad som händer idag om jag åker till wicky elr träffar henne :) bara att höra av siiiig :) 0738134902.


pusssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0