3 maaaj !

vart att åka till sandviken igår , träffade rebecca först, sen så kom simon, sen wicky, simon drog ett tag. sen kom anton&tobias, sen emma&malin, sen kom även mattias ett tag :) aja, köpte dricka sen gick vi upp mot elin, men då var inte hon hemma, så jag& wicky följde med mattias till hans dörr sen gick vi till busshållsplatsen, men det var typ 3 kvart innan bussen skulle gå, så vi gick ist. gick till malin, där var ninni malin emma & anton. så satt vi där & hade trevligt :) sen så gick vi ut & träffade elin,stina,emelie tobias&marcus, & 2 till ;p var där ett tag, hände saker som inte riktigt var min mening, & Det ber jag om ursäkt för! aja, vi började gå mot stan , jag missade bussen & skulle egentligen sova hos stina, men då hämtade min bror,söder& två tjejer till mig i erics bil & skjustade mig till kungsgården, sen åkte jag hem :) , aja, trevlig kväll förutom en del saker som sagt. 

bara att höra av er om ni vill hitta pånågonting ! :) <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0