sista april!

var hemma hela dagen, orkade inte gå till skolan,  senare så fixade jag mig, åkte hem till sötelin, då var stina där, sen kom wicky & elin w också  (: stina & elin klasson skulle till stan, så jag wicky & elin gick till ica & träffade folk, bland annat rebecca (: sen lära rebecca hem, då gick vi hem till elin w & typ käkade & började dricka, sen fick vi skjust av sandra & meliza till årsunda, strandbaden, så kom anton & tobias också . sandra & meliza åkte tillbaka till sandviken & hämtade upp emmaferry,malintakula & nicolesherp (: sen kom också sofia :) så gick vi upp en bit i skogen & satte oss, sen skulle jag & ninni gå iväg , så träffade vi emelielindgren & massa folk, så dom följde med oss (: sen ringde bby  också , & typ pratade med alla ? xd aja, innan alla kom så hällde polisen ut våran sprit :) askul, men wicky var lite smart före så det ordnade sig :)  aja, en del drog väl också kom det fler folk. sen åkte nicole&malin med wickys syster till sandviken, efter ett tag så kom elins mamma & hämtade mig sofia & elin , hon skjustade hem mig , sen var jag vaken ett tag, ingen hemma när jag kom hem hlr så. aja, fick höra idag att 2 killar  från årsunda, som vi visst hade stått & pratat med igår, hade kört ihjäl sig igår natt :/ men aja, får se om jag åker in till viken & är med malin&nicole senare :) trevligt vare igår iaf :) mkt bråk, men annars bra ;d


pusssssss

0738134902, all day ! (mp)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0