bessemer.

gick upp kl 6 & fixade mig tog bussen till skolan sen var det bessemer
& kolla på olika pogram som gällde (y'

jag amanda & rebecca gick först & kollade på fordon,
 sen på HR. lätt någonting jag skulle kunna gå, iaf HR :)
aja, hade asont i magen hela tiden när vi var där
 & på bussen hem så fick jag mer ont & fick ont i revbenen också -.-
sällan allt händer mig ? aja. hade utvecklingssamtal kl 2 som micke följde med på =)
 gick faktiskt bra eftersom att jag har fått upp betygen i dom flesta ämnena ! :)
känns bra kan jag lova. Kom hem & satte mig vid datorn,
käkade mat sen gick jag och duschade.
 sen är det som vanligt någonting fel på min rygg så den gör ju fittigt ont nu (y)
 oj vad jag är glad ! :D -.-
nu ska jag iaf lägga mig i sängen & kika på entourage ! :)




är det här tacken jag får när jag kämpade för mitt liv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0