linneammaria.

klart att linnea ska förstöra allt ! det är som vanligt, jag är dum i huvudet jag vet ..

aja, skolan först sen till gammelmormor som fyllde 80 idag ! grattis till henne då .

har ingen ork nå mer så jag går väl antagligen och lägger mig & kollar på tv & gråter ögonen ur mig . :) blir skitbra det.

OCH nej , jag är inte emo & jag tycker inte synd om mig själv, vill inte få uppmärksamhet heller,

det är personen jag har blivit . ingenting  jag kan göra åt saken, slutade ett tag när livet börjar gå bättre...

men nu vettefan vilket håll det går åt ...


Kommentarer
Postat av: simonjonsson

vadå dum i huvudet.det är du inte alls det:O

2009-11-26 @ 15:40:58
Postat av: matilda

lägg av linnea du är verkligen inte dum i huvudet ;o

jag finns ett samtal bort om du vill prata

2009-11-26 @ 16:31:02
URL: http://mathildapiippola.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-11-27 @ 03:25:37
Postat av: M

Linnea..

Du är absolut inte dum i huvudet.

Jag blir tårögd när jag ser vad du har skrivit.

Du är en toppen tjej!

Tyvärr går inte livet alltid på räls, men för det mesta så brukar saker o ting ordna upp sig med vilja.

& jag vet att det finns många där ute som älskar dig och finns för dig i alla lägen.



<3 kram på dig.



2009-11-27 @ 03:29:00
Postat av: L.P

finns om du behöver snacka någon gång.

2009-11-27 @ 15:12:12
URL: http://annalinneapetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0