skriver av mig ..

okej , nu räcker det iaf . ni har fått mig att må så jävla dåligt flera gånger nu. och kom & spöa mig då för i helvete om du så gärna vill det ?! problemet är bara att du är så jävla rädd för mig gumman så när du träffar mig kommer du stå & stirra på mig med ditt fula jävla face endåså ! men det räckte bra för mig när ni började gå på alicia, där har ni korsat gränsen kan jag lova er ! ni ger fan i alicia ! är det så jävla svårt att förstå ?! hon gjorde rätt som vittnade mot johan, & jag får gå på hans rättegångar om jag vill , inte för hans skull jag går dit . & ta reda på fakta innan ni börjar dampa kan förfan filma när han sitter & stirrar på mig hela rättegången om det ska vara så, PROBLEMET ÄR BARA ATT HAN INTE KOMMER KOMMA UT NÅ MER :D så sluta fitta er, innan ni ångrar er. FÖRFAN skaffa er ett liv ist för att lägga er i andras, & gud vad cool ni är när ni sitter & kommenterar att jag är ful på bdb ? :) tar åt mig sååååå mkt på vad 2 fuläckliga personer säger .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0