väx upp

okej , nu är jag trött på det här. säger du att jag ska ge fan i dig & personer i din omgivning
så kan du fan göra detsamma du också .. ?
du försöker få mig att må sämre va ? vill du veta en sak ?
man kan inte få en människa som redan är på botten att må dåligare än man redan gör.
tycker inte ens att du behöver försöka ? trodde du hade lite mer innanför pannbenet faktiskt
konstigt att du ens lyckas ha någon vän kvar över huvudtaget.
och alicia, som är lika långt ner på botten som mig, henne kan man inte skrämma nå mer.
det funkar inte för henne att säga saker & sen inte ens våga komma,
jag tycker bara att ni ska ge upp, vill ni inte ha någonting med mig/oss att göra, så låt oss vara då?
jag&alicia kanske har en liten chans till att må bättre om ni ger upp någongång
det är för mkt som hänt i mitt liv, saker som ni inte förstår,
och som ni sen drar upp när ni bråkar  med folk ?! hur jävla omoget är inte det egentligen?

"tror du inte jag får något utav johan eller?
ja, du vet ju att man inte ska använda ord man inte förstår
och är det någon som är patetisk så är det du.
du tror att du är någonting men du är inget mer än ett barn
som tycker synd om sig själv för att din pappa tog livet
av sig för att du var så jobbig.så sluta försök vara nåt du
inte är och ta lärdom av dina misstag,du som gör så
folk blir misshandlade för att du inte kan hålla din
käft eller fingrar i styr. så patetiskt att du ens försöker,
fatta någongång det är ingen som vill ha en sådan
äcklig,billig slyna som dig. gör alla en tjänst och
hoppa framför ett tåg."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0