äckelskola

helvete .. aja, har börjat sköta skolan så gott som jag kan,
 mentorn ringde hem till mamma idag & berättade att jag hade skolkat så mkt,
mamma är inte glad på mig ..
men kan inte berätta varför jag inte klarar av att gå på lektionerna,
 det är någonting som får mig att vända halvvägs ..
jag sköter mig nu iaf, oavsett om ninni går på lektionerna elr inte ,
det är hennes val . jag ska komma in på en riktig linje !
jag vägrar jävla IV & bessemer över huvudtaget .
 jag ska in i gävle elr så flyttar jag långt bort åt helvete .
vill inte vara kvar i det här skit stället när allt endå bara går åt helvete .



& förresten ! jag hatar folk som ger mig falska förhoppningar & sen skiter i mig .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bra att du sköter dig i skolan lilla gumman :) Då blir jag glad . <3

2009-12-03 @ 21:13:23
Postat av: Anonym

och du är? ;p

2009-12-04 @ 21:42:15
URL: http://linneastorvestre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0