i can't be stronger right now

fredag ; praoade i storvik , sen åkte till kungsgården & hämtade fruuun ! :) hon följde med mig hem för första gången , sen åkte vi till kungsgården & lämnade moppen , tog bussen till hofors , chrisanton&christian mötte oss , gick till carita & typ alla började dricka, jag & emy fick någon öl av chris först . sen så kom de folk . jag ringde & skällde ut jävla mathilda fridh elr vafan hon heter ,hon vågade inte ens prata själv . HAHAH patetiskt . stå för det du säger ist . aja, vi gick till affären & dom handlade , sen så gick vi tillbaka till carita . sen så åkte emy med 10 bussen hem , jag satt där med allt folk ett tag . spelade sanning&konsekvens den elaka versionen gjorde vi också . men det var när frun var kvar . :) sen så satt jag kvar där & pratade med alla till typ 11, sen följde chrisitan med mig till bussen för chris vägrade följa med . åkte med bussen , kom hem sen ringde en sötnos till mig . :) pratade med den personen ett tag sen så gick jag och la mig .

lördag ; gick upp & duschade ,fixade mig & sånt sen åkte jag till åshammar & träffade johanengstrand ! :) stoffe kom efter ett tag också ,sen skulle dom till stoffespappa & jag skulle hem , så jag åkte hem & fixade mig sen åkte jagmammamicke&brooooor till sandviken & skulle käka med mickes släkt , satt där i typ 1&enhalvtimme & väntade på maten -.- aja , sen så skulle mamma släppa av mig vid mathias, men han var i sandviken men som tur var så gick det en buss direkt, så dom skjustade mig till busshållsplatsen , träffade han & var med han ett tag  . sen så köpte vi cigaretter sen åkte vi med 9 bussen hem för mathias mamma skulle jobba .  mamma kom & skulle hämta henne precis när vi kommer , vi gick in & typ kollade på tv & sånt ,sen så färgade jag håret blont på mathias ! ;) haha . sen så typ kom liam ett tag . sen så gjorde vi inte så mkt , mathias somnade i soffan & jag i hans säng xd

söndag ; vaknade typ 12 , kollade på tv & sånt . sen vaknade hans mamma & såg mathias hår xd HAHAHHA . jag åkte med bussen som gick kvart över 3 , kom hem för ett tag sen . vet inte vad jag ska göra sen , skulle vilja träffa emy ett tag & kolla hur det är med henne ..
aja, ska fiiixas nu ! :)


pussss
/L


Kommentarer
Postat av: linnea westman

Niice att du skällde ut mathilda ;) Älskar dig snutt<3<3<3

2009-11-16 @ 19:58:00
Postat av: Anonym

allt för dig hjärtat ! :) <3

2009-11-16 @ 20:26:04

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0