i will miss you

min bästavän mitt liv mitt allt åker på onsdag ! :'( jag kommer grina sönder ...
vet inte om det här bara är bra för dig , men jag vill inte att du ska åka ..
jag behöver dig precis här !



kommer ihåg lite svagt att vi lekte tillsammans med jennie&marcus när vi var små
sen kommer jag bara ihåg i sjuan , när du typ aldrig var i skolan , men du sa hej elr frågade om jag hade cigg
varje gång du såg mig , kommer egentligen inte ihåg hur det vart att vi blev vänner ? men jag är lycklig så länge
jag har dig , du & jag har så jävla många minnen ihop mathias  det är sjukt. kommer ihåg på jennifers fest , när jag alicia&stoffe kom dit, när du satt i soffan & skrev "HEJ LINNEA!!" när du såg mig , & såg verkligen glad ut . du gör mig glad mathias , för du vet själv att du & jag kan inte vara sur på varandra , jag kan låtsas vara sur på dig , men jag kan inte egentligen vara det . jag kommer & sakna dig somfan mathias ! & blir du där ett tag så kommer jag & hälsar på dig , det lovar jag . :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0