HELGENLOVETWHATEVER

jag har ju nästan inte skrivit någonting på lovet, så gör väl det nudå ..


i måndags så var jag och ida hemma hos marcus och hade trevligt :) vart kvar där och gick hem på morgonen, slitna och jävliga ..

i fredags var jag och ida med annjelica och nå folk, men dom skulle på krogen så jag och ida gick till ante.
björn hämtade mig och skjustade hem mig, så gick jag ner till eric där jag var attackerad av emmy och siri, sen av jennie :) var trevligt där iaf , gick och la mig vid typ halv 4.. gick upp och åkte till ida, så träffade vi törnberg och köpte öl av han, skulle egentligen till björksätra men gick till marcus och skulle låna toan och slutade med att vi vart kvar där med tobias ante marcus och någon till .. Jackson skjustade hem mig, så satt det någon skellefteå bo i baksätet som skulle hem till oss igen, så vi gick in och käkade med mamma och micke, sen gick vi ner till erics stuga och spelade Dart. fick inte gå därifrån förens han hade somnat heller så fick sitta kvar där ett tag, tillslut somnade han så då gick jag upp igen, då hade mamma och micke redan gått och lagt sig..
så gick och la mig och somnade. åkte till ida med 3 bussen, var med henne så gick vi till malin där det var massa folk, gick till enen och skulle köpa kallt kaffe.. men det var slut, träffade alle en snabbis också, sen gick vi tillbaka till malin sen åkte jag med bussen. nu ska jag fortsätta kolla på Wallander sen blir det sova ! :)

pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0