VETINTEVADJAGSKADSKRIVA

har inte skrivit på länge, och har bildbrist också så det gjorde inte saken roligare.

men jaja, i fredags så var jag med alicia, vi var hon viktor med han och alle ett tag, sen gick vi till björksätra
och träffade jennifer och rebecca. sen träffade vi marcus. jaja, åkte med halv 11 bussen hem och åkte moppe från kungsgården.

igår åkte jag till sandviken och skulle vara med alicia, men hon skulle vara med erika så jag gick till
alle och var där ett tag, sen så åkte jag med bussen till kungsgården och fick skjust med ida till åshammar.
var där och pratade och käka glass osv. sen kom micke till pizzan så att jag fick köpa mat.
åkte med han hem typ kvart över 11 ..

idag ska jag till sandviken till ida, får se vad vi hittar på :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0