♥ Dag 19 – Något jag saknar.

det här var inte ens en svår fråga, och jag tror alla som känner mig vet svaret också.
min saknar är såklart johan!
vet inte riktigt vad jag ska skriva heller, men johan dog 13 juni det här året. 2 dagar efter han hade tagit studenten
så hände det en olycka vilket gjorde att de åkte in i ett broräcke, och han levde enda tills 13 juni när de ansåg att de inte kunde göra någonting mer, jag var helt 100% säker på att han skulle överleva, för det lät som om det vart bättre när han flyttades till uppsala osv, men som sagt. han levde ju fortfarande, så jag vet att han kämpade.
jag & alicia satt helt seriöst och grät i ungefär 5 dagar, kunde sluta en timme sen helt plötsligt började vi igen. det var det värsta jag har varit med om.
saknar dig hjärtat, vila i frid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0