♥ Dag 3 – Mina syskon.

mina syskon.

jag har en bror som heter Eric. han är 20 år, alltså 4 år äldre än mig. han bor fortfarande "hemma" eller vad man ska säga, han bor i en stuga ute på gården haha. men min bror och jag har nog nästan alltid haft bra kontakt, eller kanske inte när han vart i den där "coola åldern" haha, men jag vet att vi hade bra kontakt när vi var små. och nu är jag helt säker på att jag aldrig skulle kunna få en bättre bror är han!

jag har även en syster som heter Elin, hon är 23 år, eller hon fyller det på nyårsafton.
jag har dessvärre inte haft så bra kontakt med henne eftersom att hon har varit så pass äldre än mig, men jag vet att hon har varit snäll mot mig också.. :) haha, nu senaste tiden så har vi väl fått bättre kontakt. och jag kan ändå inte tänka mig att få en bättre storasyster än henne!

jag har även en låtsas syster som heter hannah, hon är 14 och går på hedäng. hon bor dock bara hemma hos oss varannan vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0