det skadar inte att man gör ett försök men du blir aldrig någon riktig legend förens du dör

jag har glömt att skriva dom där dagarna märkte jag, men har inte direkt haft någon lust att skriva heller.. haha
jaja, idag har jag varit i skolan och kom hem för ungefär en timme sen, nu väntar jag på att eric ska ska göra klart maten sen ska jag åka till sandviken och kolla på lussebandyn med mikaela och rebecka! tindra är här också för att elin och david skulle på julbord, nästan så att jag hade kunnat sitta hemma hela kvällen och kolla på henne! ungefär så söt är hon! memen, nu ska jag fortsätta kolla på OC, sen fixa mig och gå till bussen :)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0