i never knew how much i loved you until i realized i'd lost you

och som vanligt så är jag sämst i sverige på att komma ihåg att skriva här. men har inte hänt så jävla mycket heller så har inte så mycket att skriva. var ledig idag, och ska egentligen vara med alicia, men vi får väl se hur det blir det eftersom att hon skulle till järbo först. hela min dag har praktiskt taget gått ut på att kolla på OC. satt och storgrät i typ en halvtimme också. hoppade efter det in i duschen och sen klädde på mig och torkade håret. nu sitter jag här igen och ska antagligen fortsätta kolla på OC, eftersom att mamma glömde köpa tennisbollar så att jag kan åka ner till farmor och tvätta min vita jacka. menmen, nu ska jag fortsätta kolla på OC eller hitta på någonting annat att göra.
puss



ingenting i livet är menat till att hända, ingenting händer inte heller av en anledning.
allting händer för att livet är så jävla orättvist och vi kan ingenting annat än att
stå där och se det ske. & försöka hålla leendet uppe, fast alla kan se rätt igenom det
att man faktiskt inte mår bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0