oh baby baby it's i wild world

sitter hemma på min fredagkväll och sitter vid datorn. skulle egentligen vara med hjärtat, men jag hade sovit ungefär en timme i natt för att hunden stod och gnällde så mycket, sov någon timme när jag kom hem också, men var fortfarande jätte sur för att jag var så trött. men såklart så skrev han när jag satt på bussen att vi skulle hitta på någonting imorgon istället, så hoppade av vid resecentrum och tog nästa buss till kungsgården, farfar hämtade mig och skjutsade hem mig. nu sitter jag och väntar på att mamma micke och eric ska åka så jag kan slå på en film eller någonting. eric sitter just nu och spelar gitarr och väntar på att han ska skjutsa mamma&micke. helt sjukt hur bra han är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0