seg söndag

har varit hemma HELA dagen idag,ganska skönt egentligen, men har hunnit med mycket endå.
jag har gjortt muffins, som jag ska ha på glasyr på imorgon eller på tisdag, också har jag dammsugit hela nedervåningen, diskat två gånger, plus städat mitt rum, bytt sängkläder och dammsugit. mamma och eric åkte hemifrån ganska tidigt idag och kom hem för några timmar sedan, och jag har och mamma har hunnit ätit tacos också :) nu sitter vi och kollar på någon beck film, och jag sitter och skriver med någon engelsk på facebook. lite drygt att kolla google translate för att fatta vad han skriver bara... haha
nu ska jag fortsätta kolla iaf, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0