i can handle the pain

"vem är det som är starkast av oss två egentligen plutten? jo det är du!

hade jag gått igenom allt som du har hade jag inte levt nu"

det kanske ligger lite sanning i det trots allt?
jag vet inte jag, om man tänker tillbaka på allt
alla tårar alla utbrott alla sömnlösa nätter
men även på alla skratt underbara stunder osv
så vet jag faktiskt inte vad jag ska säga,
jag har det bra. jag lever, jag har en
underbar familj som jag inte hade kunnat leva utan
och världens bästa vänner, kan inte få några bättre
det finns folk som jag kan prata med, men som jag inte
kan säga allting till, men det finns även folk som jag kan
ringa till när jag vill, gråta i tlfen och berätta precis allt
det gör mig så himla glad, helt sjukt vad glad jag är
att jag har er.




sitter just nu och läser smset mathilda skrev till mig för ett tag sen
och jag måste bara säga dethär, jag vet att du klarar allt mathilda!
DU, är en bland dom starkaste personerna jag känner.
och du vet att jag finns om det är någonting,
jag är bara ett samtal eller sms ifrån dig,
annars är det bara att höra av dig så kommer jag!
jag saknar att vi inte umgås så mycket nå mer..

i love u

det här är dock en jättegammal flummbild, men hon är fin oavsett vad.


Kommentarer
Postat av: matilda

det finns inte ord hur mycket jag älskar dig gumman

2010-02-11 @ 16:36:58
URL: http://mathildapiippola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0