i'm terrified, but i'm not leaving.

har varit med ellenora hela helgen ! :) på fredagen efter skolan så åkte jag hem, sen till elleonora så fixade vi oss osv. sen åkte vi till aleks och satt där och drack och sånt :) bror hämtade oss senare så skjustade han hem mig och elleonora till mig så sov vi .. på lördagen så åkte vi till elleonora, letade fest hur länge som helst, sen ringer amelieeee och säger att det är fest hos carro ! så vi åkte till kng och hämtade upp amelie och lina sen åkte vi till sandviken, treevligt ! :) kom hem för någon timme sen, eva gick hämta mig i kungsgården för att micke inte svarade =)
nu ska jag g ner & dricka kaffe med mamma :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0