jag får liksom ingen ordning

i fredags åkte alicia till mig, så fick vi skjust till sandviken av eric, var lite fest där osvosv.
åkte hem till mig med kvart i  11, kom hem så var eric emmy siri och johan här ! :)
satt och pratade och sånt med dom, sen gick vi och la oss,
idag så skulle egentligen eva komma hit så att vi kunde åka bort,
men dom vi skulle va med drog till ockelbo utan att vi visste det riktigt
så aa..  det blev myskväll för våran del ! :)
har nyss käkat pommes frites, före det käkade vi glass
och vi skulle kunna döda för en cola !! ;o men aa, päronjuice
är väl gott det också .. haha, imorgon ska jag träffa baby :)
sen vet jag inte, skönt med lov iaf ,
men nu ska jag och alicia fortsätta kolla på simpsons ! :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0