emelies fest .

var på emelielindgrens fest idag, kom hem nyss .

alicia kom till mig, så fixade vi oss osv, sen skjustade micke in oss till sandviken
så träffade vi ida ett tag, sen gick vi till lidl och handla ;d haha.
sen så gick vi till rese och värmde oss, så kom mathilda sen gick vi till bussen.
hoppade på bussen till årsunda och hoppade av vid trösken,
när vi kom dit var det bara alle emelie & sofie som jag visste vilka var,
kom mer folk tillslut men eftersom att det bara var mathilda som drack av oss 3
så sög det. daniel skjustade oss till promenaden i sandviken, fick betala 150 kr iaf ,
sen kom bussen till kungsgården hoppade av där & tog  taxin, kom nyss hem
och nu sitter jag här och lyssnar på musik, funderar på om jag ska gå ner och käka någonting (:
sen ska jag dejta kudden ! (:
puss .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0