första skoldagen på vårterminen -10

la mig i sängen med datorn nyss. första skoldagen på vårterminen -10 nu . fick även stå och vänta på bussen i 45 min idag ! kom även på att vi ska söka till gymnsie snart, och jag har ingen aning om vad jag vill gå, lutar mot HR, men då vill jag helst inte gå i sandviken, men det fuger om jag inte kommer in på nått annat ! :) annars tänker jag på frisör ? men då får man inte nå jobb efter.. men aa ! får tänka på det där ett tag tror jag (:




åkte med 20 över  1 bussen från kungsgården hem idag, sen när jag kom hem så käkade jag sen gick jag och kollade på tv , somnade där ett tag också. mamma&micke åkte till mickes föräldrar och käkade och skit, och jag satt kvar hemma. lukas var drygast i sverige och jag var skit trött, kan inte påstå att jag är det nu efter att jag har druckit både Oboy kaffe och cola, men kommer nog somna snart endåså, har varit dålig uppdatering på bloggen bara för att jag helt enkelt inte har orkat skriva, men ska bli ändring på det !  (( : ska även tilllägga att jag saknar alicia .. och hon var inte i skolan idag heller :/ har fått min hårförlägning nu förresten ! fett nice ! :) haha , men ida sa att den var aslång ... aja, ska kolla på scrubs sen dejta kudden ! =)


ni får ju gärna smsa ? ;))

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0