like u care

klockan är halv 2 och jag kan inte sova .. är alltså bara 4½ timme kvar tills jag ska upp ..låg iaf och kollade på en film alldeles nyss med datorn i sängen (: aja, känns som att jag kommer döda någon imorgon (y) toppen..


sitter även och kollar igenom datorn, har hur mkt dikter,sångtexter eller dokument där jag bara har skrivit av mig, antagligen om allting som jag mått dåligt, mått bra elr varit sårad över , mkt om pappa ser jag nu, började helt plötsligt tänka på han, vågar inte skriva allting här, utifall fel person/personer ser det här och börja gnälla,
som när jag la ut på bdb förut och folk som känt han tror att han är likadan när dom inte är där. folk som säger att han aldrig har sårat,slagit eller skrikit åt någon i familjen? :) bullshit, jag om någon vet.

men orkar inte skriva nå mer nu, ska lägga ifrån mig datorn och försöka somna

tittar upp mot himlen, jag vet att du är där

jag vet att du ser mig, tänk om du bara hade brytt dig

 .. jag saknar dig 'pappa'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0