meet me halfway

kul att jag är sjuuuuk (y)  hade skitont i halsen igår, och idag vaknade jag med halsmadlarna stora som typ fotbollar!, as ont i halsen och hela kroppen, plus täppt i näsan  (y) åkte till skolan idag, kollade bara på film hela dagen, inte ens någon bra film, svartvit (y) haha. aja, imorgon blir det torrens med bäbialicia ! :) och min söta mammi ska sätta in pengar till busskort idag (: hehe. nu ska jag kika film, sen kommer jag somna diiiirrr ! :)

men ni kan ju smsa (:

puss


Kommentarer
Postat av: Abdirahmandaniela

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-06-06 @ 11:31:32
URL: http://abdirahmandaniela.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0