min helg fuckeeeeeers

jag och bäbi åkte till sandviken på fredagen och köpte godis, sen så åkte vi upp till henne, skulle  egentligen sova där, men vart inte så så jag åkte hem vid typ 10 över 11 elr nått :) sen på lördagen åkte jag till bäbi så fixade vi oss och sånt :) sen hämtade älskade bror oss hos  henne, stannade vid erika och hämtade vin också (: sen skjustade han oss till kng där vi åkte med bussen till sandviken, gick till Willy's och köpte läsk, sen till donken och alicia frågade efter muggar ! ;) sen så vart det jäärbo (: haha , mötte alle och viktor vid kyrkan sen gick vi till emelie :) var väl trevligt :) åkte iaf med halv 10 bussen till sandviken , gick till donken och köpte 2 cheeseburgare var och en läsk , hehe .. sen gick vi till posten och satt där, vi var även lite busiga och råkade somna på bussen (a) hehe. sen hoppade vi in i taxin, jag sprang in hemma och hämtade mitt godis och taxichauffören väntade (A) hehe .. sen åkte vi till bäbi och käkade godis och drack saft ! :) skulle även käka spagetti och pastasås, men vi började inbilla oss att pastasåsen luktade spya så vart inte så mkt äta ! :) haha. vaknade vid typ halv 10 hos alicia , kollade på tv osv sen kom johan&alfons hem, sofia kom på skidor senare ;)) haha, johan skjustade oss hem till mig senare iaf sen åkte jag och alicia ut och körde skoter ! kung var vi också kan jag looooova !! :) hehe





pusssss


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0