pardiiiiie

kaotiskt kväll igår mot slutet, jag och alicia åkte till storvik och köpte läsk och hämta lite saker (: sen åkte vi hem till lina, marcelo ahlex fredde och viktor hoppade på samma buss som oss, hoppade av vid klockargården och gick till lina, det var bara amelie lina och rebeca där då (: aja, började dricka och aa, sen kom sissel elleonora carro mathilda och folk (: vid typ halv 11 så kom linas mamma och hennes pojkvän hem ;o dom var inte glad ... slängde ut allihopa och ahlex och krodde skulle gå in och spöa han , vart väl ingenting tror jag ;p marcelo slog sönder en ruta med en kvast, men det var inte ens rutan till linas lägenhet.. ? aja, jag gick till taxin så kom alicia också, hoppade in i taxin, lära stanna en gång för att alicia skulle .. vi säger att hon skulle "kissa" , aja. sen åkte vi igen, jag hoppade av hemma, käkade macka ? xd kollade på tv ett tag sen gick jag upp och la mig . vaknade första gången vid typ 7. sen somnade jag om och gick upp 10, idag vet jag inte vad som händer, jag och alicia kanske åker till gymmet ? ;p aja, ska ringa och prata med henne nuiaf :) har för den delen fått min hårförlägning nu ! :) hade inte fixat det på bilden (:



puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0