HAMMARBY

åkte ner till martin igår eftermiddag, så hämtade tobias oss så
åkte vi till storvik så köpte martin öl och stoffe&niklas captain morgan,
sen vidare till hammarby för att fira elleonora och carro.
astrevligt sällskap! :) vart dock lite för mkt lite för snabbt,
haha. stoffe mådde inte nå bra så han typ satt och sov hela kvällen,
mamma hämtade oss, stoffe spydde på vägen, niklas gick och gnällde för
att han hade skaffat ragg när jag ringde och sa att vi skulle hem, fick höra det
från vi började gå från jungfrun till vi släppte av dom, jag sov hela vägen
hem och vi stannade någon gång så att stoffe kunde spy, haha!
är inte direkt på topp idag känner jag, men om ett tag åker jag ner
till matildababy för grillat och mys ! kom på nu att jag och mamma skulle äta
räkmackor idag, tycker synd om henne som får sitta hemma själv....
men får väl vara hemma ett tag och hålla henne sällskap då!
fick inte några bilder från kvällen heller eftersom att jag glömde kameran hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0