ÄLSKLING

är det okej att gråta, tills man faller ihop och inte orkar något mer?
får man vara ledsen, fast man egentligen inte orkar gråta nå mer?
är det okej att skrika, tills man inte kan andas nå mer?









världens vackraste, snälla försvinn inte ifrån mina tankar, jag känner din närhet. och det vill jag göra resten av livet. hoppas du väntar på mig där uppe, så jag får se ditt leende och höra ditt skratt igen. älskade vän, vila i frid.




man kämpar, tills man inte orkar nå mer.
du klarade dig i psyket johan, men inte kroppen.
du är den starkaste jag vet.
du är den underbaraste jag vet.

FAN varför du ?!


Johan Skoglund

19910101 -
20100613 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0