JAGVETINTEVADJAGSKASKRIVA

du klarar det här det vet jag .
när jag fick höra vad som hade hänt blev jag helt stum, i desperation ringde jag alicia och berättade.
du förlorade för mycket blod och det var väldigt kritiskt om du ens skulle överleva,
nu har dom flyttat dig till uppsala och fått stopp på blödningen, men jag är fortfarande livrädd.
dom ska även amputera bort benet, vilket jag skiter i. kan ta hand om dig hela livet bara att du överlever!
alla gånger jag har träffat dig har spelats upp i huvudet på mig i flera dagar nu, alla gånger vi pratat,
alla gånger jag har sett dig skratta. men det läskigaste är att jag också har sett framför mig hur alla skriver R.I.P och liknande på facebook. det gör mig livrädd, livrädd att dom ska ta ifrån oss en sådan underbar människa som dig, dom hade kunnat tagit någon annan, då hade jag inte brytt mig.  men jag ber, varje dag att du ska överleva, att jag kommer få se det där underbara leendet igen, så snälla, ta inte ifrån oss denna underbara ängel. det är så många som skulle sörja över han, och undra vart han är någonstans just då. jag åkte förbi där ni krockade igår, jag klarade inte av att kolla, men alicia gjorde det, och sa att det var blod på broräcket. jag har varit allmänt nere dom senaste dagarna, enbart för att jag är så rädd att du ska försvinna.
jag vet inte ens vad jag ska skriva, så tomt i huvudet på mig ..
nu klarar du det här johan, jag vet att du kan! ge inte upp bara. <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Fint skrivet gumman, kram på dig!

MEN han är ingen ängel än och hoppas han inte kommer bli det på många, många år. Än är det alldeles för tidigt..



Puss

2010-06-10 @ 23:53:59
URL: http://elinedvinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0