helgen!

i fredags så åkte jag först till sandviken till alle.
sen till valbo en snabbis sen kom alicia till sandviken,
alexander skjustade oss till storvik och tillbaka
sen åkte vi till gävle på partiiiie.
haha , aja, jag skulle åka med halv 12 bussen
hem för att jag kände för't . men missade såklart den
så åkte med kvart i 1, johan hämtade mig i kungsgården
och skjustade hem mig, ! =) kom hem käkade osv
sen gick jag och la mig .

i lördags så var jag med idahjärtat ! :)
åkte dit vid typ halv 6, var med hon och käkade osv
sen fick vi för oss att åka till sandviken en snabbis,
så johan&viktor hämtade oss så åkte vi till sandviken
sen till järbo till emelie en snabbis ! =)

idag har jag inte gjort nååååågonting, fett segt..

är hundvakt just nu också för den delen,

men aa.. nu ska jag ner och käka sen typ .. dö ?

eller kolla på tv;D hihih ..

 

 

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0