you can't play on broken strings

sitter hemma nu .
igår var vi på "hedänglanet" ett tag, sen så åkte jag och alicia till sandviken
och var social ! (: blev kvar där inatt.. vaknade vid typ 12, väckte alicia typ 1 ? :D
åkte med halv 3 till kungsgården, men eftersom att den var så försenad så hade
redan kvart i 3 bussen åkt .. så micke fick hämta mig i kungsgården :)
åkte hem och städade osv.. sen åkte jag upp till alicia ett tag,
men åkte hem med halv 7 för att jag kom på att det inte gick att beställa från henne ..
duschade och käkade nyss och nu sitter jag här och har tråkigt -.-
funderar fan på att lägga mig i sängen och kolla på tv sen sova ..
hihihi.
smsa

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0