ARGLITENFLICKAAAA

någonting jag aldrig har förstått, är varför
alla ska bry sig om vad som händer alla andra?
så jävla mycket skitsnack nu för tiden så jag vet inte vad jag ska göra.
alla bryr sig om vad som händer i alla andras liv, personer dom personligen inte känner
vad är det för mening att veta sånt? för att ha någonting att snacka om eller vadå?
finns ingen anledning. visst jag bryr mig om vad som händer i mina vänners liv,
och vad dom säger till mig om andra folk är ingenting jag går och skyltar med ?
som tex, en person blir gravid, alla blir glada, sen börjar någon snacka skit
som övergår till att alla andra också gör det, helt plötsligt är personen som är
gravid en hora och det finns MINST 10möjliga pappor? nu får ni ge er iaf.
och ja, personen jag pratar om är en nära vän till mig, tro mig både hon
och jag  vet vemfan pappan är?! och om personen som är gravid är en hora,
vad är inte personen som började snacka skit dårå? en falsk liten fitta
i mina ögon iaf. kan till och med hända att personen som är gravid hade
tillit till den personen som snackar skit, berättade precis hur det var  för henne
och hon gör om det till någonting helt annat? ;s fattar inte. herregud,
lev ditt eget liv och sluta bry dig om alla andras !

Kommentarer
Postat av: Elin

Vissa personer har aldeles för lite att göra, eller så är deras eget liv så jävla ointressant så de måste snacka om andra istället. Det är ju konstigt om tjejen helt plötsligt blir en hora för att hon är gravid? Hoppas det löser sig till det bästa för henne i alla fall.



Kram på dig syster <3

2010-05-05 @ 15:59:34
URL: http://elinedvinsson.blogg.se/
Postat av: linnea

ja dom kan inte ha så mkt att prata om helt enkelt. deras liv är ju så ointressant så att det finns ingenting att prata om. det hoppas jag också, för så fort hon vaknar får hon höra mer och mer skitsnack -.-



kram på dig också syster <3

2010-05-05 @ 21:57:38
URL: http://linneastorvestre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0