SHE'SBEENBLEEDINGFORYOU

att ett litet ord kan förstöra en människa totalt.
att en människa, kan må så jävla dåligt över att
få höra ett ord, flera gånger däremot..
jag är en sån person som tar åt mig,
jag tar åt mig när folk skojar eller verkligen säger någonting elak till mig.
men jag tar inte åt mig när dom säger någonting snällt ist, eller
jag tar  väl åt mig, men det är det elaka som sitter kvar.
som knivar, som aldrig försvinner.
MEN, det finns bara en person som har sårat mig så jävla djupt
så jag inte trodde att jag skulle kunna resa mig upp och gå vidare.
jag klarade det, men då kom den personen tillbaka igen ..
men jag känner att jag vågar inte riktigt komma sådär nära som jag var förut
vågar inte lita på dig, att du inte säger någonting, och alla ord du sa sitter fortfarande kvar
hur nertryckt du fick mig att känna mig...
men sen började jag också tänka på dom personer
som alltid finns där för mig, som jag alltid kan ringa så
fort det är någonting, personer som har intalat mig
att jag är värd någon bättre som inte sårar mig såhär.
personer som aldrig skulle berätta någonting jag säger
till dom, för att dom vet att dom kan lita lika mkt på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0