but you'll always be my hero, even though you've lost your mind

börjar egentligen 20 över 8 idag, men harri var sjuk igår så chansade inte och åkte dit i onödan om han fortfarande är det , så jag har varit vaken sen 6, och nu är klockan 10 i 8. typ 20 min kvar tills mamma skulle skjutsa ut mig till bussen för att det tydligen hade snöat så jävligt så hon tänkte vara snäll! haha. ganska konstigt att jag inte tänkte på att jag kunde tvätta håret när jag endå var uppe kl 6.. ? så jävla svårt att göra någonting med det när man har sovit med boll.. har suttit och lyssnat på samma låt om och om igen hela morgonen ockå rihanna- love the way you lie part 2 <3 hihi. får  se vad jag hittar på idag, ska kanske vara med alicia ikväll iaf :) men jag slänger in ett inlägg senare idag. puss



såhär tattig ser jag ut idag! men tror jag överlever . haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0