♥ Dag 1 - Presentation av mig själv.

jag heter Linnea maria storvestre, och är tydligen lite norsk eftersom att jag har ett norskt efternamn också, men ska snart byta tror jag. och är dessvärre bara 15 år, men fyller om 10 dagar.
jag bor utanför åshammar vid ett ställe som heter Hagmuren, jag bor med min låtsas pappa micke, mamma och min älskade bror Eric, och med min låtsas syster varannan vecka. Men mamma och micke har köpt en lägenhet i sandviken ungefär bakom hemmakväll som dom håller på rustar som jag sedan flyttar in i, snart får vi hoppas. Dom säger att dom köpte lägenheten för att jag skulle ha närmare till skolan, vilket är ett plus! jag har även en storasyster som bor i järbo av alla ställen i världen med sin sambo David och deras barn Tindra! hon är världens sötaste :) jag har väldigt liten släkt, eller egentligen så är den inte så liten säkert, men har nästan ingen kontakt med någon i släkten, jag har min älskade gammelmormor, farmor och farfar och mormor. plus familjen då. resten utav släkten kan det hända att jag springer på någon gång, men då blir det inte så mycket mer än att hälsa.
jag har inte hört av min morfar på flera år, sprang däremot på han på sandvikenscrusingen för.. 2 år sen? eller jag gick fram till han, och han kände inte ens igen mig först. fick 150 kr för att eric tydligen hade varit där förut och fått det, bara det att när jag träffade han hade jag inte hört av han på 2-3 år. Jag har tydligen mycket släkt i Norge iaf, som jag aldrig har hört talas om eller träffat, men eftersom att jag är lite norsk så har jag släkt där.
jag har världens bästa vänner, för det mesta iaf. men det finns även en del personer man lär sig att lita på och en del kan man bara vara ytlig kompis med.

iaf, jag går första året på Hotell och Resturang pogrammet i sandviken, jag har världens skönaste klass helt ärligt! har hamnat med folk som är precis lika oseriösa som mig, jag kände nästan ingen som skulle gå HR, förutom Mikaela och Nän, sen började det folk som jag hade gått på Hedäng med efter, men vi lärde känna varandra snabbt, och har alltid kul på lektionerna!
nu vet inte jag vad jag ska skriva nå mer.. men de där var de enda jag kunde komma på som presentation på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0