fredagkväll

jag har nästan inte gjort ett skit idag, fastän jag gick upp kl6 imorse?
det enda jag har gjort är att gått ut till vägen flera gånger, antingen till en buss som inte kommer eller till en buss som kommer för tidigt så jag missar den. har snöat jätte mycket hela dagen, men jag och micke släpade oss till sandviken för att handla lite endå! tvingade han att köpa chips dipp  och cola till mig, och tänkte att jag skulle kolla på första OC säsongen när jag kom hem, men nej. jag följde med micke till åshammar till kalle&inga, sen gick jag ut och träffade erika, sen gick vi in till henne och kollade lite på OC. när jag kom hem så åt jag och micke lite mat sen tänkte jag att jag skulle börja kolla, ser då att det är utan svensk text, och inte lika roligt att kolla då.. slutade med att jag kollade på "the perfect man" som är typ skigammal, somnade när den hade börjat så väckte micke mig flera gånger, nu ska jag knäppa på tvn sen lägga mig och sova!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0