& jag tänker på dig precis just nu

slutade skolan efter halv 4 idag, tog kvart i bussen till resecentrum med nän mikaela rebecka och eric, satt där tills allas bussar gick, vart mycket skratt och mycket prat! åkte hem med halv 5 bussen och nu har jag bara suttit hemma, har gjort köttfärsås och makaroner, vart skit gott! micke eric och mamma tyckte om det iaf ! :) nu ska jag kika om det är någonting bra på tv eller om jag ska kolla på någon film.



det är ett halvår och 3 dagar sen nu johan
sen du försvann ifrån mig, ifrån alla oss
jag saknar dig! men jag förstår fortfarande inte
att du är ofta, för det känns som om du finns med mig.
det kanske du gör...?
vila i frid älskade du, det förtjänar du verkligen


http://www.youtube.com/watch?v=GQmB0YUMSDY





:'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0