shining like a star

vaknade vid 11- halv 12, gick upp och kokade kaffe och satte mig här,  har precis försökt trycka i  mig lite flingor och hallonfil, enbart för att äta någonting, men nej gick inte så bra.. har snöat jätte mycket under natten också, så det micke skottade igår syns inte ens idag.. och jag som ska till sandviken idag, får se om man kan komma ut med bilen först, dom har säkert plogat på stora vägen. jaja, nu ska jag gå och sätta mig och kolla på tv tills jag kommer på någonting bättre att göra! ida skrev precis och frågade om jag vela komma förbi och ta en kopp  kaffe med henne senare, så kanske händer att jag gör det innan jag går till baby.



bjuder på en gammalbild för att jag vill färga håret blont igen!
b

Kommentarer
Postat av: baby

älskar dig mest <3

2010-11-27 @ 13:19:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0