you can't hurt me, if i'm not there anymore

har inte skrivit på länge, för att det inte har hänt så mycket som jag har att skriva om.
har varit i storvik i någon dag nu, var med alicia för någon dag sen och då sov jag där, sen tisdags så sov jag emma matilda alicia felicia och carro där, vart lite trångt och vaknade upp med världens smärta i ryggen och nacken efter att jag och alicia delat på en 2mannasoffa.. men jaja, åkte hem och trodde att vi skulle till gammelmormor och gratta henne, men var världens snö storm ute så vi kunde inte åka, nu har det kommit skit mycket snö också.. jaja, kom nyss hem från skolan och sitter och väntar på att mamma ska vakna och att micke ska komma hem så att vi kan åka till gammelmormor, sen kanske jag åker till storvik eller någonting och umgås med soulmate :) nej nu ska jag dricka lite kaffe och kolla på tv :)
 puss

bjuder på en jätte söt bild på mig och mikaela också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0