och jag ska aldrig mer berätta sanningen för någon, som saknar förmåga att förstå

jag ska ju försöka uppdatera mer har jag fått för mig.
har inte gjort så mkt i helgen, i fredags var jag med alicia och pontus, vi kollade på innebandy match sen gick jag och alicia till statoil och skulle lämna pengar till tobias, han hade även köpt en "ny bil".. den var gräslig, sen mötte pontus oss så skulle jag och alicia gå till bussen, men då skulle hon inte med den nå mer, så jag tokskickade sms till tobias och hoppades på att han inte var på motorvägen, och tammefan hade jag tur! för han skulle precis svänga ut då, men vände och hämtade mig ! :) sen i lördags så skulle jag och alicia på någon fest i bj. åkte till eva och skulle fixa mig , så kom erika och gjorde någon frisyr på mig, åkte till sandviken och mötte louise och alicia, sebastian satt även på bussen med mig :) åkte till bj iaf, var där i några timmar, sen drog sebbe, och jag ringde till han och sa att han skulle komma till promenaden, sen ringde jag ett tag efter och då var telefonen av, vart dåligt orolig. men han lever iaf, jag åkte med kvart över 1 bussen till kungsgården, var ute och pratade i telefonen i typ 45 min, sen gick jag in till agge och höll precis på och somna när eric skriver att jag ska gå ut , hoppar in i bilen med han och söder, så blir det käk på donken före! skjustade hem johan, sen åkte vi hem. var hemma vid 4 och gick upp kl 11 idag. idag har jag inte gjort så mkt.. var ute och  gick i en och en halvtimme med lukas, och han satt och flåsa i typ en kvart efteråt. haha. har bestämt mig för att röra på mig mer, så ska gå ungefär 3 gånger om dagen, beror på om jag är hemma eller inte, ska gå en gång före frukost, sen när jag kommer hem från skolan och sen på kvällen, tror att det blir skitbra ja :)

nej nu ska jag kolla på tv tills jag somnar, sen är det bara att gå upp och gå !

puss



bjuder på en randombild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0