YOUCAN'TLEAVEMEIFI'MALREADYGONE

kom på att det var jätte längesedan jag skrev någonting, så tänkte att det kanske var dags..
har väl inte gjort så mycket heller..? varit med matilda dom senaste dagarna, vi har väl mest varit ute och gått, pratat osv. igår var jag med alicia, vi var hemma hos pontus  och skulle kolla på film, alicia tyckte att vi skulle kolla på en skräckfilm om massa folk som åker till ett hemsökt hus för att typ filma spöken osv..? aja, alicia somnade såklart, och när det hade gått en och en halvtimme av filmen så hade dom inte ens kommit in i huset än...? aja, jag väckte alicia, för att vi skulle gå till ica maxi, trodde inte att det skulle ta så långt tid, men vi var där 10 min innan det stängde.. hann handla iaf och sen gick vi till rese och väntade på bussen bara.
idag ska jag tillbringa min fredagskväll med ida först, sen med alicia. får se vad vi hittar på :) skriver senare, om jag kommer ihåg...
och bara för att jag är snäll så bjuder jag på en ful bild också! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0