i can't help missing you

den 1 januari, föddes våran kära vän johan. men den 13 juni 2010 omkom han i en tragisk olycka..
vi saknar dig johan
det har snart gått 4 månader, men jag kan fortfarande inte släppa ut dig ur mitt huvud..
du finns där inne, och jag tänker på dig. varje dag. allt jag gör påminner mig om dig.
att gud kunde ta ifrån oss en sådan underbar person förstår jag inte, du
betyder världen för alla oss. och det var inte din tur att dö.
jag tror inte på att alla dör när de har haft sin tid här nere.
inte nå mer iaf, för jag vet att det var inte din tid.
jag saknar dig älskade du, så himla mycket.
hoppas du väntar på mig däruppe! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0