-

Var med emma och några till igår, runt 1 så gick jag och emma hem till mig för hon skulle sova hos mig.
jag vaknade ungefär 10 i 6 imorse och kunde verkligen inte somna om, låg och kollade på tv tills emma vaknade runt 9, så gick vi ut en sväng sen upp till mig igen, när vi kom upp till mig så somnade jag direkt och sov antagligen jätte djupt eftersom att jag inte vakande när hon gick ens, vaknade runt 12 så gjorde jag inte så mycket, duschade och kollade på tv, var ute en sväng. sen runt 5-6 så skrev emma att jag skulle möta hon och några till för dom skulle grilla, satt där ett tag sen skulle jag gå hem och byta om och ladda telefonen, men jag somnade ju såklart så vaknade typ halv 8 eller någonting, sen dess har jag inte gjort någonting speciellt. får se om jag kanske träffar matilda senare annars blir jag väl hemma själv bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0