Glad påsk?

Igår ringde  mamma och väckte mig ungefär halv 11, klockan 12 kom hon gean och tindra och hämtade mig, stannade i kungsgården en snabbis för att gean skulle lägga blommor på hennes föräldrars grav. busade med tindra i bilen och sen åkte vi hem till mamma och micke, åt lunch osv sen kom elin, och eva och toivo efter ett tag. dom åkte hem sen kom johan eric och ulrika! ulrika skulle skjutsa hem mig så jag satt och väntade på att gean skulle vilja åka hem.. väntade till ungefär kl 9. åkte hem sen kom alicia och viktoria, egentligen så skulle vi göra någonting men det vart ingenting så jag följde med alicia till halv 11 bussen så åkte hon till järbo.
nu så vaknade jag för ett litet tag sen, har precis diskat allting så nu ser det lite bättre ut iaf :)
ska dricka upp mitt kaffe och kanske försöka äta någonting :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0