Jag vill inte tänka framåt, men är livrädd att fastna här.

Kom in för ett litet tag sen, satt ute i solen med emma och några till :) nu har jag precis målat tånaglarna och ska snart börja fixa mig lite tror jag, kanske hur skönt som helst ute!
eftersom att jag är så himla dålig på att tänka på att knäppa kort så har jag ju såklart inte knäppt några bilder, men kanske blir några ikväll!
iaf, igår så var jag med matilda och felicia ett tag, sen så åkte jag och matilda till kungsgården så hämtade eva oss där, jag hoppade av vid eva för vi skulle äta osv, glömde såklart mina jeansshorts som jag hade tjatat med mamma att ta med.. menmen, fick skjuts av matildas mamma till sandviken senare så träffade vi markus för matilda skulle ge han nå godis, men vi vart kvar med han typ hela kvällen :) vi var och lekte i lekparken också! sen gick jag hem och pratade i telefonen ett tag innan jag somnade! vaknade ungefär 12 idag, så duschade jag och drack kaffe, sen har jag inte gjort så mycket mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0