Saknaden svider fortfarande

som liten så trodde vi sorg var när barbien tappade huvudet eller när leksaksbilens hjul gick sönder, vi växte upp med att tro att sorg var någonting som alltid gick att laga, jag fick reda på när jag var 9 år att sorg inte gick att laga, trodde jag.. men när du försvann ifrån oss så släcktes hela mitt liv, jag vet faktiskt inte vad jag hade gjort om inte alicia hade varit med mig precis den sekunden jag fick samtalet. jag tror att det är många som verkligen har glömt bort hur du var, skapat en egen bild över hur du var.. eller bara glömt bort dig över huvudtaget. jag kommer aldrig glömma dig, aldrig hur mycket jag än skulle försöka. jag skulle kunna göra allt för att ha dig här nu johan, lägga mig i din famn och du berättar för mig hur allt kommer ordna sig, ringa till dig så fort jag är så full så jag inte kan stå på benen, och du hämtar mig. Du sa alltid precis vad du tyckte, oavsett hur bra eller dåligt det var. du fanns alltid där för mig, och det är jag oerhört tacksam för ska du veta!
vi syns i nästa liv johan, för jag vet att jag kommer träffa dig igen. tills dess, vila i frid älskade älskade du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0